Κριτική Επιτροπή
Στην επιτροπή αξιολόγησης θα συμμετέχουν Εμπειρογνώμονες, Ακαδημαϊκοί και Ανώτατα Στελέχη Εταιρειών.

Προεδρος Επιτροπhς αξιολογησησ
Καθηγητής Γεώργιος Μπάλτας
Jury President Promotional Marketing Awards 2025
ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ
“Αυτή είναι η τρίτη διοργάνωση των Promotional Marketing Awards, ενός θεσμού επιχειρηματικής αριστείας που αναδεικνύει τις καλύτερες πρακτικές στον δυναμικό χώρο της προώθησης. Τα Promotional Marketing Awards έχουν πλέον καθιερωθεί στην ελληνική αγορά μετά από δύο πολύ επιτυχημένες διοργανώσεις που συνάντησαν ενθουσιώδη υποδοχή και συγκέντρωσαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
Οι προωθητικές ενέργειες και οι προωθητικές καμπάνιες είναι απαραίτητα εργαλεία για τo σύγχρονο μάρκετινγκ καθώς προσθέτουν οικονομική αξία στις μάρκες και αναβαθμίζουν την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών με άμεσο, μετρήσιμο και αποτελεσματικό τρόπο. Σε έναν επιχειρηματικό κόσμο που αναζητά αξιοπιστία και τεκμηρίωση, η προώθηση αξιολογείται εύκολα και ξεκάθαρα με βάση το πραγματικό αποτέλεσμα που φέρνει στις εταιρείες. Δεν είναι τυχαίο ότι η προωθητική δαπάνη έχει υπερβεί σημαντικά τη διαφημιστική δαπάνη σε κρίσιμους κλάδους, όπως τα τυποποιημένα καταναλωτικά προϊόντα και το λιανικό εμπόριο.
Τα Promotional Marketing Awards επανέρχονται το 2025 για τρίτη φορά για να αναδείξουν τις καλύτερες και αποδοτικότερες προωθητικές ενέργειες και καμπάνιες, σε μία εποχή υψηλών απαιτήσεων και δύσκολων προκλήσεων, μία εποχή όπου η αναζήτηση αξίας οδηγεί τις συμπεριφορές και τις αποφάσεις καταναλωτών και εταιρειών.”
Τα Μέλη της Κριτικής Επιτροπής

Λευτέρης Αντωνόπουλος
Youth & Mass Segments Manager - Vodafone Greece, Ph.D (c) - Οικον. Πανεπιστ. Αθηνών, Lecturer - Queen Margaret University

Σπύρος Αρβανιτάκης
Marketing & Business Development Manager, L'OREAL HELLAS

Πάνος Βραχνός
Διευθυντής Εμπειρίας & Εξυπηρέτησης Καταναλωτών Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Imperial Brands Hellas

Χριστίνα Γιακουμάκη
Assistant Professor & Graduate Program Coordinator MA in Digital Communication and Social Media, Deree - The American College of Greece

Χριστίνα Δάκα
Brand, PR & CSR Manager, PRAKTIKER HELLAS

Ιωάννα Καμενίδη
Senior Associate Customer Marketing, SC Johnson Hellas

Λευτέρης Κιοσές
Γενικός Διευθυντής, ΙΕΛΚΑ

Κωνσταντίνος Λιονάκης
Διδάκτωρ Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών

Κωνσταντίνος Μπακούλας
Vice President Operations, Solutions & Innovation, Circana Hellas

Μάρθα Οστιούνη
Senior Brand Manager,
The Coca-Cola Company

Μάνος Πρινιωτάκης
Junior Shopper Marketing Manager, Όμιλος Σαράντη

Δρ. Βιβή Σαραντίδου
Marketing Academic

Δρ. Χαράλαμπος Σαριδάκης
Αναπληρωτής Καθηγητής Μάρκετινγκ και Συμπεριφοράς Καταναλωτή, Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Γιώργος Σκοτίδας
Gaming Marketing Manager , OΠΑΠ

Ροδούλα Τρακάδα
Marketing Manager, JDE PEETS

Θεόδωρος Τσαχουρίδης
Senior Retail & Commercial Marketing Manager Διαμαντής Μασούτης ΑΕ

Πέτρος Χανής
Head of Shopper & Customer Marketing Beiersdorf Hellas, Αντιπρόεδρος Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Στελεχών Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος

Κίμωνας Φραγκιάδης
Strategy and Business Development Director, Grouper Entertainment
Δηλώσεις Κριτικής Επιτροπής των Promotional Marketing Awards 2025

Πάνος Βραχνός, Διευθυντής Εμπειρίας & Εξυπηρέτησης Καταναλωτών Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Imperial Brands Hellas

Χριστίνα Γιακουμάκη, Assistant Professor & Graduate Program Coordinator MA in Digital Communication and Social Media, Deree – The American College of Greece

“Η ανάδειξη των καλύτερων πρακτικών προάγει τη δημιουργικότητα και την καινοτομία δίνοντας αξία τόσο στις στρατηγικές που αποδίδουν όσο και στις ιδέες που ξεχωρίζουν!”
Χριστίνα Δάκα, Brand, PR & CSR Manager, PRAKTIKER HELLAS

“Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση μιας προωθητικής ενέργειας που επιτυγχάνει τους στόχους της είναι αποτέλεσμα γνώσης, δημιουργικότητας, σκληρής δουλειάς και συντονισμού της ομάδας marketing μεταξύ της αλλά και με όλους τους εμπλεκόμενους. Κάθε τέτοια προσπάθεια αξίζει να προβάλλεται και να επιβραβεύεται καθώς για τους marketeers μια επιτυχημένη προωθητική ενέργεια είναι κάτι παραπάνω από «δουλειά», είναι ένα δημιούργημα, ένα μικρό έργο τέχνης που εκτός από πωλήσεις και brand awareness μπορεί να προκαλέσει και ευχάριστα συναισθήματα σε όσους συμμετέχουν.”
Κώστας Δημόπουλος, Sales & Marketing Manager, JYSK Ελλάδας

Μάρθα Οστιούνη, Senior Brand Manager, The Coca-Cola Company

“Η ανάδειξη στοχευμένων προωθητικών ενεργειών, επιβραβεύει μια συλλογική προσπάθεια. Τα εμπλεκόμενα μέλη έχουν κοινό στόχο και όραμα, την αλληλεπίδραση της μάρκας και των καταναλωτών, δημιουργώντας καταναλωτικές εμπειρίες & ισχυρούς αγοραστικούς δεσμούς. Ο θεσμός, μέσα από την ανάδειξη των βέλτιστων πρακτικών, αποτελεί πηγή έμπνευσης για όλους του επαγγελματίες του κλάδου, ενισχύοντας διαρκώς τη δυναμική των προωθητικών τους στρατηγικών.”
Μάνος Πρινιωτάκης, Junior Shopper Marketing Manager, Όμιλος Σαράντη

Γιωργος Σκοτίδας, Gaming Marketing Manager , OΠΑΠ