Κριτική Επιτροπή

Στην επιτροπή αξιολόγησης θα συμμετέχουν Εμπειρογνώμονες, Ακαδημαϊκοί και Ανώτατα Στελέχη Εταιρειών.

Προεδρος Επιτροπhς αξιολογησησ

Καθηγητής Γεώργιος Μπάλτας

Jury President Promotional Marketing Awards 2025
Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Διευθυντής MSc in Marketing Analytics Διευθυντής Ερευνητικού Εργαστηρίου Μάρκετινγκ Πρόεδρος του ΔΣ της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ
ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

“Αυτή είναι η τρίτη διοργάνωση των Promotional Marketing Awards, ενός θεσμού επιχειρηματικής αριστείας που αναδεικνύει τις καλύτερες πρακτικές στον δυναμικό χώρο της προώθησης. Τα Promotional Marketing Awards έχουν πλέον καθιερωθεί στην ελληνική αγορά μετά από δύο πολύ επιτυχημένες διοργανώσεις που συνάντησαν ενθουσιώδη υποδοχή και συγκέντρωσαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Οι προωθητικές ενέργειες και οι προωθητικές καμπάνιες είναι απαραίτητα εργαλεία για τo σύγχρονο μάρκετινγκ καθώς προσθέτουν οικονομική αξία στις μάρκες και αναβαθμίζουν την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών με άμεσο, μετρήσιμο και αποτελεσματικό τρόπο. Σε έναν επιχειρηματικό κόσμο που αναζητά αξιοπιστία και τεκμηρίωση, η προώθηση αξιολογείται εύκολα και ξεκάθαρα με βάση το πραγματικό αποτέλεσμα που φέρνει στις εταιρείες. Δεν είναι τυχαίο ότι η προωθητική δαπάνη έχει υπερβεί σημαντικά τη διαφημιστική δαπάνη σε κρίσιμους κλάδους, όπως τα τυποποιημένα καταναλωτικά προϊόντα και το λιανικό εμπόριο.

Τα Promotional Marketing Awards επανέρχονται το 2025 για τρίτη φορά για να αναδείξουν τις καλύτερες και αποδοτικότερες προωθητικές ενέργειες και καμπάνιες, σε μία εποχή υψηλών απαιτήσεων και δύσκολων προκλήσεων, μία εποχή όπου η αναζήτηση αξίας οδηγεί τις συμπεριφορές και τις αποφάσεις καταναλωτών και εταιρειών.”

Τα Μέλη της Κριτικής Επιτροπής

antwnopoulos

Λευτέρης Αντωνόπουλος

Youth & Mass Segments Manager - Vodafone Greece, Ph.D (c) - Οικον. Πανεπιστ. Αθηνών, Lecturer - Queen Margaret University
ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗΣ

Σπύρος Αρβανιτάκης

Marketing & Business Development Manager, L'OREAL HELLAS
vraxnos

Πάνος Βραχνός

Διευθυντής Εμπειρίας & Εξυπηρέτησης Καταναλωτών Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Imperial Brands Hellas
giakoumaki

Χριστίνα Γιακουμάκη

Assistant Professor & Graduate Program Coordinator MA in Digital Communication and Social Media, Deree - The American College of Greece
daka

Χριστίνα Δάκα

Brand, PR & CSR Manager, PRAKTIKER HELLAS
KAMENIDH

Ιωάννα Καμενίδη

Senior Associate Customer Marketing, SC Johnson Hellas
kioses

Λευτέρης Κιοσές

Γενικός Διευθυντής, ΙΕΛΚΑ
lionakis

Κωνσταντίνος Λιονάκης

Διδάκτωρ Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
bakoulas

Κωνσταντίνος Μπακούλας

Vice President Operations, Solutions & Innovation, Circana Hellas
ostiouni

Μάρθα Οστιούνη

Senior Brand Manager,
The Coca-Cola Company
PRINIOTAKIS

Μάνος Πρινιωτάκης

Junior Shopper Marketing Manager, Όμιλος Σαράντη
sarantidou

Δρ. Βιβή Σαραντίδου

Marketing Academic
saridakis

Δρ. Χαράλαμπος Σαριδάκης

Αναπληρωτής Καθηγητής Μάρκετινγκ και Συμπεριφοράς Καταναλωτή, Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
skotidas

Γιώργος Σκοτίδας

Gaming Marketing Manager , OΠΑΠ
trakada

Ροδούλα Τρακάδα

Marketing Manager, JDE PEETS
tsarouxidis

Θεόδωρος Τσαχουρίδης

Senior Retail & Commercial Marketing Manager Διαμαντής Μασούτης ΑΕ
xanis

Πέτρος Χανής

Head of Shopper & Customer Marketing Beiersdorf Hellas, Αντιπρόεδρος Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Στελεχών Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος
fragkiadis

Κίμωνας Φραγκιάδης

Strategy and Business Development Director, Grouper Entertainment

Δηλώσεις Κριτικής Επιτροπής των Promotional Marketing Awards 2025

“Ο θεσμός των Promotional Marketing Awards αναδεικνύει τις ενέργειες που ξεχωρίζουν για τη στρατηγική τους αξία, τη δημιουργικότητα και το ουσιαστικό τους αντίκτυπο. Σε έναν κόσμο όπου η τεχνολογία εξελίσσεται ραγδαία, το promotional marketing, όταν υλοποιείται με έμπνευση και όραμα, μπορεί να μεταμορφώσει τον τρόπο που οι Εταιρείες & οι Μάρκες επικοινωνούν με το κοινό τους, δημιουργώντας μοναδικές εμπειρίες και σχέσεις εμπιστοσύνης. Η επιβράβευση των βέλτιστων πρακτικών ενθαρρύνει την καινοτομία και εμπνέει τους επαγγελματίες του κλάδου να ανταποκριθούν στις σύγχρονες προκλήσεις”

Πάνος Βραχνός, Διευθυντής Εμπειρίας & Εξυπηρέτησης Καταναλωτών Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Imperial Brands Hellas
“Η ανάδειξη καλών πρακτικών στο promotional marketing προάγει την καινοτομία και εμπνέει επαγγελματίες και επιχειρήσεις να δημιουργούν μοναδικές εμπειρίες για τους καταναλωτές.”

Χριστίνα Γιακουμάκη, Assistant Professor & Graduate Program Coordinator MA in Digital Communication and Social Media, Deree – The American College of Greece

 “Η ανάδειξη των καλύτερων πρακτικών προάγει τη δημιουργικότητα και την καινοτομία δίνοντας αξία τόσο στις στρατηγικές που αποδίδουν όσο και στις ιδέες που ξεχωρίζουν!”  

 Χριστίνα Δάκα, Brand, PR & CSR Manager, PRAKTIKER HELLAS 

“Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση μιας προωθητικής ενέργειας που επιτυγχάνει τους στόχους της είναι αποτέλεσμα γνώσης, δημιουργικότητας, σκληρής δουλειάς και συντονισμού της ομάδας marketing μεταξύ της αλλά και με όλους τους εμπλεκόμενους. Κάθε τέτοια προσπάθεια αξίζει να προβάλλεται και να επιβραβεύεται καθώς για τους marketeers μια επιτυχημένη προωθητική ενέργεια είναι κάτι παραπάνω από «δουλειά», είναι ένα δημιούργημα, ένα μικρό έργο τέχνης που εκτός από πωλήσεις και brand awareness μπορεί να προκαλέσει και ευχάριστα συναισθήματα σε όσους συμμετέχουν.”

Κώστας Δημόπουλος, Sales & Marketing Manager, JYSK Ελλάδας

“Η ανάδειξη των καλών πρακτικών και πρωτοβουλιών στο promotional marketing είναι ζωτικής σημασίας, καθώς επιτρέπει την αναγνώριση και την επιβράβευση της καινοτομίας και της δημιουργικότητας. Ο θεσμός των βραβείων προωθεί την ανταλλαγή ιδεών, ενθαρρύνει την αριστεία και συμβάλλει στην περαιτέρω ανάπτυξη και ενίσχυση του κλάδου, προσφέροντας έμπνευση και οδηγίες για βέλτιστες πρακτικές.”

Μάρθα Οστιούνη, Senior Brand Manager, The Coca-Cola Company

“Η ανάδειξη στοχευμένων προωθητικών ενεργειών, επιβραβεύει μια συλλογική προσπάθεια. Τα εμπλεκόμενα μέλη έχουν κοινό στόχο και όραμα, την αλληλεπίδραση της μάρκας και των καταναλωτών, δημιουργώντας καταναλωτικές εμπειρίες & ισχυρούς αγοραστικούς δεσμούς. Ο θεσμός, μέσα από την ανάδειξη των βέλτιστων πρακτικών, αποτελεί πηγή έμπνευσης για όλους του επαγγελματίες του κλάδου, ενισχύοντας διαρκώς τη δυναμική των προωθητικών τους στρατηγικών.”

Μάνος Πρινιωτάκης, Junior Shopper Marketing Manager, Όμιλος Σαράντη

“Είναι ιδιαίτερη τιμή να συμμετέχω για δεύτερη φορά ως μέλος της Κριτικής Επιτροπής των Promotional Marketing Awards. Ευχαριστώ θερμά την Boussias Communications για την εμπιστοσύνη και την επιλογή στο πρόσωπο μου. Η προβολή καλών πρακτικών και καινοτόμων πρωτοβουλιών αποτελεί καταλύτη για την εξέλιξη του promotional marketing, εμπνέοντας επαγγελματίες να δημιουργούν στρατηγικές που ξεχωρίζουν και ενισχύουν την αξία του κλάδου στο επιχειρηματικό οικοσύστημα.”

Γιωργος Σκοτίδας, Gaming Marketing Manager , OΠΑΠ