Οι Προηγούμενες Διοργανώσεις
Δείτε τους νικητές των προηγούμενων διοργανώσεων, καθώς και στιγμιότυπα από τις Τελετές Απονομής
Promotional Marketing Awards 2024
Στην κορυφή των διακρίσεων Coca - Cola και CHAPTER FIVE
Η εμπειρία του κοινού στις πετυχημένες καμπάνιες promotional marketing
Τους μεγάλους τους νικητές ανακοίνωσαν την Πέμπτη 25 Απριλίου τα Promotional Marketing Awards, στο Συνεδριακό Κέντρο Εθνικής Ασφαλιστικής, με την παρουσία 250 εκπροσώπων εταιρειών, ακαδημαϊκών και θεσμικών φορέων. Τα βραβεία διοργανώνονται για δεύτερη χρονιά από την Boussias Events. Στόχος των βραβείων είναι να αναδείξει δημιουργικές, καινοτόμες και αποτελεσματικές προωθητικές καμπάνιες και πρωτοβουλίες και ταυτόχρονα να παρουσιαστούν όλες τις εξελίξεις στο χώρο του promotional marketing στη χώρα μας. Αξίζει να σημειωθεί ότι η φετινή διοργάνωση παρουσίασε μία αύξηση 15% σε αριθμό υποψηφιοτήτων που υποδέχτηκε, σε σχέση με πέρυσι, με περισσότερες από 100 καμπάνιες να διεκδικούν διάκριση σε μία ή και σε περισσότερες κατηγορίες, γεγονός που επιβεβαιώνει ότι τα Promotional Marketing Awards αποτελούν την πλατφόρμα μέσα από την οποία προβάλλεται ο συγκεκριμένος τομέας marketing.
Τα βραβεία προέκυψαν μέσω της διαδικασίας αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων από την κριτική επιτροπή, στην οποία συμμετείχαν 22 διακεκριμένοι εκπρόσωποι εταιριών και ακαδημαϊκών ιδρυμάτων. Πρόεδρος της επιτροπής ήταν ο Γεώργιος Μπάλτας, Καθηγητής στο Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Διευθυντής MSc in Marketing Analytics, Πρόεδρος του ΔΣ της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ και ο οποίος, ανέφερε στον εναρκτήριο χαιρετισμό του: «Στη σημερινή εποχή που οι καταναλωτές αναζητούν όλο και μεγαλύτερη αξία και εμπειρία σε σχέση με τις μάρκες, το promotion είναι πραγματικά το «κλειδί» για να κατακτήσεις και τον καταναλωτή και την αγορά, ίσως περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο εργαλείο του marketing. Επομένως, είμαστε σήμερα εδώ με καταπληκτικές υποψηφιότητες, ιδιαίτερα αυτές που αφορούν την αναβάθμιση της εμπειρίας του καταναλωτή, είτε αφορά εισαγωγές νέου προϊόντος, είτε αφορά υφιστάμενα προϊόντα. Βρισκόμαστε σε μια εποχή με πάρα πολλές προκλήσεις για όλες τις μάρκες και ως καθηγητής marketing βλέπω την αναβάθμιση της αξίας που παίρνει ο καταναλωτής ως τον πιο αποτελεσματικό τρόπο για έρθει κοντά στην μάρκα αλλά και η μάρκα κοντά στον καταναλωτή. Με αυτές τις σκέψεις, θα ήθελα να πω πως όλοι οι υποψήφιοι του φετινού διαγωνισμού έχουν σημειώσει μια σημαντική νίκη μέσα από τη συμμετοχή τους, καθώς πετυχαίνουμε τον στόχο να αναδείξουμε τις καλύτερες πρακτικές στο Promotional Marketing και το οποίο είναι τόσο σημαντικό για τον καταναλωτή και για τις επιχειρήσεις της χώρας».
Τα κορυφαία βραβεία
Σύμφωνα με την αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων και την αντίστοιχη κατάκτηση βραβείων εκ μέρους των επιχειρήσεων, προέκυψαν και τα κορυφαία βραβεία του θεσμού. Ειδικότερα, Promotional Marketing Agency of the Υear αναδείχθηκε η Chapter Five, ενώ τον τίτλο Promotional Marketing Brand of the Year κέρδισε η Coca – Cola.
Platinum Βραβεία
Τα έργα που σημείωσαν την υψηλότερη βαθμολογία στην ενότητα που διαγωνίστηκαν κατέκτησαν το Platinum βραβείο της Ενότητας:
Promotional Marketing Strategies «Υλοποίηση και σταθερή λειτουργικότητα του project Lamps events της Papastratos για το IQOS» των WEST SA και PMI (κατηγορία non–food) και Coca–Cola 2023 Christmas truck TOUR «ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟΝ ΑΪ ΒΑΣΙΛΗ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΟΥ» των CHAPTER FIVE και The Coca–Cola Company (κατηγορία food)
Sales Promotion Activities «Visit Meteora: Unlocking Exclusive Experiences», από Visit Meteora – COSMOTE.
Experience «Consumer Products Division | Beauty Elevation in Store» της L’OREAL HELLAS (κατηγορία non-food) και «Coca-Cola Κυριακάτικα Γεύματα 3Ε Live Cooking – Masoutis» των CHAPTER FIVE και Coca-Cola 3E (κατηγορία food)
Shopper: «Coca-Cola 2023 Christmas truck TOUR «ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟΝ ΑΪ ΒΑΣΙΛΗ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΟΥ», των CHAPTER FIVE και The Coca-Cola Company
Objectives «KIDOS KIPOS – THE SCHOOL PROJECT» από PRAKTIKER HELLAS
Incentive, Prize & Loyalty «Εξερευνούμε τον Ωκεανό» από ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ και Ogilvy
Digital, Social & Mobile Nafpaktos Yarn_ID® “From Farm to Yarn” των NAFPAKTOS TEXTILE INDUSTRY S.A. – COSMOTE
Την τελετή απονομής παρουσίασε ο δημοσιογράφος Πέτρος Κουμπλής
Official Publication είναι το περιοδικό Marketing Week.
Promotional Marketing Awards 2023
Στην κορυφή των διακρίσεων Κωτσόβολος και Sales Promotion Center
Η εμπειρία του καταναλωτή προτεραιότητα για τις προωθητικές καμπάνιες
Τους μεγάλους νικητές τους ανακοίνωσαν τα Promotional Marketing Awards σε μία λαμπερή γιορτή, την Τρίτη 16 Μαΐου, στο Ploes. Στη βραδιά συμμετείχαν εκπρόσωποι εταιρειών, ακαδημαϊκών και θεσμικών φορέων, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα έργα που ξεχώρισαν και απέσπασαν την πολυπόθητη διάκριση, αλλά και να συνομιλήσουν με τα στελέχη και τις ομάδες που διακρίθηκαν.
Τα Promotional Marketing Awards διοργανώθηκαν για πρώτη φορά, με στόχο να αναδείξουν τις πιο δημιουργικές, καινοτόμες και αποτελεσματικές ενέργειες, καμπάνιες και πρωτοβουλίες στο χώρο του Promotional Marketing. Φιλοδοξία των βραβείων είναι να αποτελούν την πλατφόρμα μέσω της οποίας θα παρουσιάζονται όλες οι εξελίξεις στον τομέα του promotional marketing, συνεισφέροντας ταυτόχρονα στην αναβάθμισή του στη χώρα μας, κάτι που επιβεβαιώθηκε ήδη από την πρώτη χρονιά, καθώς συγκέντρωσε έναν πολύ μεγάλο αριθμό υποψηφιοτήτων.
Στις βασικές τάσεις που αναδείχθηκαν μέσα από τη φετινή διοργάνωση συγκαταλέγεται η στροφή των εταιρειών σε προωθητικές ενέργειες και καμπάνιες που επενδύουν στην εμπειρία του καταναλωτή, εντός και εκτός καταστήματος, σε πρωτοβουλίες που εμπεριέχουν στοιχεία εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και λαμβάνουν υπόψη τους τη συμπερίληψη ευάλωτων πληθυσμών. Πρωταγωνιστές στις προωθητικές ενέργειες είναι οι κλάδοι των τροφίμων και ποτών, ακολουθεί ο κλάδος της μόδας και της ομορφιάς και τα ηλεκτρονικά είδη και εξοπλισμός σπιτιού. Σημαντική η επένδυση των εταιρειών να επικοινωνούν τις προωθητικές τους ενέργειες μέσω των social media, ενώ μία μεγάλη δυναμική έχουν τα Display & Merchandising Projects.
Τα βραβεία προέκυψαν μέσω της διαδικασίας αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων από την κριτική επιτροπή, στην οποία συμμετείχαν 28 εκπρόσωποι εταιρειών, θεσμικοί και ακαδημαϊκοί. Πρόεδρος της επιτροπής είναι ο Καθηγητής Γεώργιος Μπάλτας, Διευθυντής MSc in Marketing Analytics, ΟΠΑ, Πρόεδρος του ΔΣ της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, ο οποίος στο χαιρετισμό του στην τελετή απονομής ανέφερε σχετικά: «Γιορτάζουμε σήμερα την πρώτη απονομή των βραβείων του νέου θεσμού επιχειρηματικής αριστείας Promotional Marketing Awards. Τα Promotional Marketing Awards γνωρίζουν από την πρώτη φορά πολύ μεγάλη επιτυχία συγκεντρώνοντας περισσότερες από 150 υποψηφιότητες, γεγονός που τεκμηριώνει ότι πρόκειται για έναν θεσμό επιχειρηματικής αριστείας που πραγματικά έλειπε από την Ελλάδα. Ο ρόλος του Promotional Marketing είναι εξαιρετικά επίκαιρος και επιδραστικός στο σημερινό περιβάλλον διαρκών και αλλεπάλληλων κρίσεων, όπου οι καταναλωτές απαιτούν περισσότερη αξία από τις αγορές τους. Οι προωθητικές ενέργειες και καμπάνιες αυξάνουν αισθητά την αξία της μάρκας, τη συνδέουν πιο αποτελεσματικά με τους καταναλωτές και της δίνουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην αγορά. Τα Promotional Marketing Awards αναδεικνύουν Best Practices στον δυναμικό χώρο του Promotional Marketing που είναι σήμερα όσο ποτέ πριν σημαντικός και επίκαιρος για τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές. Η αξιοσημείωτη επιτυχία της φετινής πρώτης διοργάνωσης υπόσχεται μία καταπληκτική συνέχεια για τον νέο θεσμό».
Τα Βραβεία της Χρονιάς
Σύμφωνα με την αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων και την αντίστοιχη κατάκτηση βραβείων εκ μέρους των επιχειρήσεων, προέκυψαν και τα κορυφαία βραβεία του θεσμού. Ειδικότερα, Promotional Marketing Agency of the Year αναδείχθηκε η Sales Promotion Center, ενώ η Κωτσόβολος Dixons South East Europe κατέκτησε τον τίτλο Promotional Marketing Brand of the Year.
Platinum Βραβεία
Τα έργα που σημείωσαν την υψηλότερη βαθμολογία στην ενότητα που διαγωνίστηκαν κατέκτησαν το Platinum βραβείο της Ενότητας. Στην Ενότητα Promotional Marketing Strategies τo Platinum Βραβείο πήρε η πρωτοβουλία της LeasePlan Hellas Single-Member S.A «Outdoor Activation στη Λαχαναγορά, για τη βιώσιμη επαγγελματική μετακίνηση | «Ο έμπορος σε πρώτο πλάνο». Η Sales Promotion Center κατέκτησε 3 Platinum βραβεία ως εξής: Στην Ενότητα Εxperience με την πρωτοβουλία «Bulldog gin –Begin Bold!», στην Ενότητα Objectives με το «ΝΟΥΝΟΥ Μεγάλα Έργα» και στην Ενότητα Digital, Social & Mobile με την υποψηφιότητα «JACOBS Battles | Team Freddo Vs Team Frappe».
Χρυσές Διακρίσεις
Την πρώτη θέση στις κατηγορίες που διαγωνίστηκαν διεκδίκησαν πολλές υποψηφιότητες, με το πολυπόθητο Gold βραβείο να κερδίζουν οι Chapter 5 με έργα της Imperial Brands, The Coca-Cola Company και Coca-Cola 3E (σύνολο 8 gold βραβεία), η Sales Promotion Center για έργα που αφορούσαν την Jacobs, Nounou, Bulldog Gin, La Vache Qui Ri, Sarantis (7 gold βραβεία), η WEST με έργα που αφορούσαν συνεργασίες με FRIESLANDCAMPINA, ΟΠΑΠ, Ελληνική Εταιρεία Αναπτυξιακών Παιδιάτρων, Haribo (4 συνολικά gold βραβεία), ενώ ξεχώρισαν και οι συμμετοχές της Praktiker Hellas (3 gold βραβεία) και της Κωτσόβολος, Dixons South East Europe (3 gold βραβεία). Από 2 Gold διακρίσεις απέσπασαν οι συμμετοχές των The Jones Generation Υ, της INGROUP building solutions, creating ideas και του Ομίλου Σαράντη. Οι εταιρείες Epaphy, Prosperty και Τράπεζα Πειραιώς κατάφεραν να κερδίσουν από 1 Gold βραβείο η καθεμία.
Η Τελετή Απονομής των Promotional Marketing Awards πραγματοποιήθηκε στο Ploes. Την απονομή παρουσίασε η δημοσιογράφος Μαρία Νικόλτσιου.
Τα βραβεία διοργανώθηκαν από την Boussias Events με την Επιστημονική Υποστήριξη του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ του ΟΠΑ.
Official Publications είναι τα περιοδικά Marketing Week και σελφ σέρβις της Boussias Media.